ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





به جای من یکی میاد

سلام

بنا به درخواست دوستان یه کم میخوام تندتند بیام و شعر بذارم

حواستون باشه....

 

به جای من یکی میاد

 

به جای من یکی میاد غصهء چی رو میخوری؟

روزای بد برای تو نمیمونه همینطوری

 

به جای من یکی میاد پاک میکنه گذشته اتو

میسازه از نو دوباره همون دل شکسته اتو

 

به جای من یکی میاد میشه تموم زندگیت

با اون به آخر میرسه این همه وقت آوارگیت

 

به جای من یکی میاد نترس از اینکه تنهایی

یکی میاد بالاخره با هم میخندید دوتایی

 

به جای من یکی میاد چشمتو روشن میکنه

دل شکستهء تورو اسیر خواستن میکنه

 

به جای من یکی میاد تورو به رویا میبره

تمام دردای تورو ساده به جونش میخره

 

به جای من یکی میاد امیدتو نده به باد

میاد و با صداقتش بهت میگه تورو میخواد

 

به جای من یکی میاد بهت میگه عاشقته

با بوسه هاش میفهمونه میخوادت و لایقته

 

به جای من یکی میاد تورو میگیره تو بغل

سر میذاره رو شونه هات بدون حقه و دغل

 

به جای من یکی میاد منو دیگه میخوای چیکار؟

برو بچسب به زندگیت اصلا منم یادت نیار

 

به جای من یکی میاد میبینی که عاشقشی

میبینی که حالت بده اگه کنارش نباشی

 

به جای من یکی میاد منو فراموش میکنی

پیکتو پر میکنه و به عشق اون نوش میکنی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 16:23 | |